Senaste nytt

Hej.
 
Varför denna långa bloggtystnad, kanske ni undrar? Jo, det är helt enkelt för att vi sysslar med journalistik i skolan nu, och de texter som vi skriver är inte så underhållande att läsa! Vem vill läsa en fiktiv nyhet om en bilolycka liksom?
 
Jag och min kollega ska snart skriva varsitt personporträtt om varandra dock, så det kanske blir värt att publicera här. Sen så får vi se hur det blir. Nästa uppgift vi ska göra är att skriva ett reportage, så det kanske kan bli läsvärt det med. Men jag tror att vi båda ser fram tills nästa moment, litterär gestaltning, då det är där vi kan skina som mest. Att skapa utan gränser är för mig mest givande.
 
Tack och hej osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0