En återblick

Känner att även jag vill bidra med något denna afton. I jakten på den perfekta bilden så hittade jag denna. Samtidigt insåg jag att perfektion är nästintill omöjligt att finna i denna begränsade värld.
På bilden kan man se två män (100 % svenska) som befinner sig i en ödslig lada. De beslöt sig för att bryta sig in där och sedan ta kort bara för att visa deras överlägsenhet. Dessa två män har gått en lång väg. Men resan har bara börjat, kära vänner.
För att runda av detta mediokra inlägg så säger jag bara godnatt. Vilken besvikelse kanske du tänker. Du förväntade dig visa ord från en vis man. Inte ikväll, kära du. Vill inte ge er för mycket av det goda för snabbt. Ni ska fanimej komma tillbaka till denna blogg hela tiden och be om mer. Håller även med om att ulv är ett bättre ord än varg, som min kollega nämnde nedan. Fuck eufemismer, palla bry paraply. // A.A

Kommentarer
Postat av: M to the oe

Ni är underbara.

2011-10-07 @ 12:17:10
URL: http://Moabergfoth.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0